Sobha Realty וארסנל נשים בקמפיין למען חינוך נשים

חברת הנדל"ן Sobha Realty, בשיתוף עם קבוצת הנשים של ארסנל, השיקה לאחרונה קמפיין מיתוג חברתי (CSR) שנועד להעצים נשים ונערות באמצעות הענקת גישה להזדמנויות, העלאת מודעות לחשיבות חינוך הנשים, וקידום ערכי השוויון והאחריות החברתית המשותפים לשתי החברות.

הסרטון, שהופק על ידי Bullion Productions ובוים על ידי ג'יימס וויליס, תחת ניהול אסטרטגי של סוכנות הקריאייטיב AKQA, מבוסס על הרעיון של בניית יסודות איתנים לעתיד, יצירת מורשת וטיפוח מנהיגות צעירה. הצלם ארתור לאבדיי הוביל את הסיפור הוויזואלי בהתמקדות על אותנטיות וחיבור רגשי.

הקמפיין שואף להעניק הצצה מעוררת השראה לחלומות ולשאיפות של הדור הבא של נשים צעירות, ולהמחיש כיצד ניתן להעצימן דרך מתן הזדמנויות וגישה שווה.

אסיש פאראק, סמנכ"ל השיווק של Sobha Realty, שיתף בראיון ל-Campaign Middle East על האסטרטגיה שמאחורי הקמפיין: "הסרטון 'היסוד' נבנה במטרה לחבר רגשית את הקהל, ולהציג סיפורים אמיתיים של נשים צעירות שהרוויחו מהיוזמות של Sobha Realty. הקמפיין רץ בפלטפורמות הדיגיטליות של Sobha Realty וארסנל, והדגיש את המחויבות המשותפת לשוויון והעצמה."

הסרטון מדגיש את המאמצים של הקבוצה לתמוך בנשים ונערות דרך תכניות לימוד באוניברסיטאות ובבתי ספר באיחוד האמירויות ובהודו. קרן החינוך והצדקה Sri Kurumba, המהווה את הלב הפילנתרופי של Sobha, מנהלת יוזמות הכוללות חינוך, בריאות, תעסוקה ודיור, ומשפיעה לחיוב על חיי נשים ונערות באיחוד האמירויות, הודו ועומאן.

יוזמות להעצמה, כמו שובה אקדמי, פרויקט בתי הקהילה של Sobha, תכנית שיקום אמהות צעירות, ותכנית העצמת נשים כפריות, נוגעות בחייהן של למעלה מ-23,000 נשים ונערות, ומסייעות להן לבנות עתיד טוב יותר.

PNC מנון, מייסד ויו"ר קבוצת Sobha, אמר: "ב-Sobha Realty, אנו מכירים בחשיבות של העצמת נשים והפיכתן לעצמאיות. השקעה בחינוך ופיתוח מיומנויות לא רק מסייעת לסגור פערים, אלא גם מנצלת הזדמנות עצומה. אנו מאמינים שיסודות חזקים היום יכולים לשנות חיים מחר."

ג'ולייט סלוט, סמנכ"לית המסחר של ארסנל, הוסיפה: "הסיפור של קבוצת הנשים שלנו עוסק בהכללה ובכוח שיש בה כדי לקדם שינוי. מה שהתחיל כתכנית קהילתית הפך לקבוצה מקצוענית שזכתה ב-51 תארים מרכזיים. אנו שמחים לשתף פעולה עם Sobha Realty כדי לקדם יוזמות המעצימות נערות צעירות ברחבי העולם."

הקמפיין משמש גם כמחויבות לשוויון בענף הכדורגל, על ידי הענקת הזדמנויות שוות לספורטאיות ולשבירת מחסומי מגדר.

הקמפיין 'היסוד' זכה לתגובות חיוביות מהקהל, שהתחברו עמוקות למסרים של העצמה והשפעה חברתית, וחיזקו את הנחישות של Sobha Realty להמשיך ולהוביל שינוי משמעותי בחיי נשים דרך חינוך וספורט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *